مدیریت امور مالی- وظایف اداره اعتبارات و تعهدات
معرفی اداره اعتبارات و تعهدات

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1397/12/5 | 
  عنوان موسسه: دانشگاه خوارزمی مدیریت ذیربط: مدیریت امور مالی  عنوان واحد: اداره اعتبارات و تعهدات
خلاصه وظایف:
  1. تنظیم و نگهداری دفاتر اعتبارات بر حسب برنامه و مواد هزینه و سایر طبقه بندی های بودجه ای
  2. تامین اعتبار مخارجی که مورد تشخیص مقام مجاز خرج قرار گرفته در حدود اعتبارات تخصیص یافته و تهیه گزارش بودجه ای لازم به مدیریت مالی جهت اعمال مدیریت صحیح بر کنترل بودجه
  3. تطبیق اقلام مندرج در دفتر اعتبارات جاری و اختصاصی و سایر منابع و ردیفهای عمومی با دفاتر معین هزینه اداره دفترداری و تنظیم حسابها و کشف مغایرتهای موجود و پیگیری در رفع آنها
  4. همکاری های لازم در تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سالانه با اداره دفترداری و تنظیم حسابها
  5. تنظیم در خواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله اعتبارات
  6. نگهداری حساب اعتبارات مصوب
  7. نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه بر حسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده
  8. تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه
  9. تهیه گزارش در مورد جمع ارقام تعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://khu.ac.ir/find-100.23569.54588.fa.html
برگشت به اصل مطلب