عنوان موسسه: دانشگاه خوارزمی | مدیریت ذیربط: مدیریت امور مالی | عنوان واحد: دفترداری و تنظیم حساب | |
خلاصه وظایف: | |||
۱. کنترل و نظارت بر صورتهای مالی ۲. کنترل ردیفهای ابلاغی و اختصاصی ۳. نظارت بر ثبت اسناد و تنظیم سرفصل ها و کد گزارش آن ۴. کنترل مغایرت بانکی و پیگیری ارقام باز ۵. پیگیری تسویه حساب و تنخواه واحدها ۶. کنترل و پیگیری تخصیص های صادره با ثبت ها در اداره اعتبارات و دفترداری ۷. ارائه گزارشهای مالی به سازمان ذیربط ۸. تنظیم و ایجاد کدینگ حساب ۹. تهیه و تنظیم، گزارش های تفریغ و عملکرد بودجه هر سال ۱۰. تنظیم و نگهداری حسابهای دانشگاه ۱۱. نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل ۱۲. تهیه و تنظیم آمارمربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات ۱۳. تهیه گزارشات کلیه بدهی های موجود در دانشگاه(اعم از پژوهشی، عمرانی و هزینه ای) ۱۴. پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت وصول بدهی ها ۱۵. ارائه گزارش به دستگاه های نظارتی همچون وزارت امور اقتصادی ودارایی، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور ۱۶. تهیه و تنظیم گزارش های درون سازمانی و مدیریت ۱۷. تهیه دستور عمل های حسابداری مورد نیاز براساس نظام حسابداری بخش عمومی ۱۸. بررسی حساب های بانکی از طریق تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی در مقاطع زمانی مشخص |