Email: physicskhu1@gmail.com

مراسم معارفه ی ورودی های ۱۴۰۲ کارشناسی رشته فیزیک برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1402/8/27 | 
مراسم معارفه ورودی های جدید کارشناسی رشته فیزیک برگزار شد.
مراسم معارفه ورودی های کارشناسی ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در سالن شهدا برگزار گردید.
این مراسم که به میزبانی دانشکده و با همکاری انجمن نجوم و فیزیک برگزار گردید در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان ورودی و ارائه مطالب و آیین نامه های آموزشی به آن ها بود. در این مراسم حدود 50 نفر از دانشجویان ورودی جدید و اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک در کنار اعضای انجمن های نجوم و فیزیک حضور داشتند.
در ابتدا پس از پخش قرآن و سرود ملی و خوش آمدگویی به مهمانان، جناب دکتر مجلس آرا در مقام ریاست دانشکده به معرفی دانشکده و گروه های آموزشی پرداختند.
سپس فیلم کوتاهی به حضار نمایش داده شد که فعالیت ها و رویداد های چندسال اخیر دانشکده در آن گنجانده شده بود، پس از صحبت های دبیران انجمن علمی نجوم و فیزیک در حوزه فعالیت انجمن ها و معرفی آن ها به دانشجویان، سرکار خانم دکتر سلمانی به عنوان مشاور فرهنگی دانشکده بخشی از نکات مهم آیین نامه آموزشی را برای دانشجویان بازگو کردند.
در پایان نیز با پرسش و پاسخ به سوالات برخی دانشجویان و ارائه دل نوشته ای توسط یکی از دانشجویان ورودی های بالاتر و گرفتن عکسی یادگاری و پذیرایی از حضارو ارائه یادبودی به آنان مراسم به پایان رسید.
انجمن نجوم به مراتب از تمام مسئولین و دست اندرکاران دانشکده که ما را در اجرای این مراسم یاری کردند، تقدیر و تشکر به عمل می آورد.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 887 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر