به منظور تعمیر، نگهداری و بهسازی خانه های سازمانی دانشگاه، کارگروهی متشکل از مدیر محترم امور اداری، مدیر محترم امور فنی و طرح های عمرانی و مدیر محترم امور مالی یا نمایندگان آنها تشکیل گردید. در سنوات گذشته تعمیرات و آماده سازی منازل سازمانی بر عهده همکاران متقاضی سکونت بود که مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده بود. با پیشنهاد و تصویب و اجرای طرح خودگردانی منازل سازمانی دانشگاه، کلیه امور تعمیرات و آماده سازی واحدها با نظارت مدیریت امور اداری و تامین اعتبار از محل درآمدهای اجاره منازل انجام می شود. با اجرای این طرح، دیگر همکاران درگیر امور تعمیرات و پرداخت هزینه های آن نمی باشند و بعد از درخواست متقاضی و طرح در ستاد رفاهی و در نهایت اختصاص واحد به همکار، فرایند آماده سازی واحد توسط کارگروه صورت می پذیرد و بعد از تکمیل کلید تحویل متقاضی می گردد.
تصاویر مربوط به اقدامات انجام شده طرح خودگردان: (بروز رسانی خواهد شد)
دفعات مشاهده: 495 بار |
دفعات چاپ: 37 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر