معرفی اداره دفترداری و تنظیم حسابها

 | تاریخ ارسال: 1397/12/5 | 
  عنوان موسسه: دانشگاه خوارزمی مدیریت ذیربط: مدیریت امور مالی  عنوان واحد: دفترداری و تنظیم حساب
خلاصه وظایف:

۱. کنترل و نظارت بر صورتهای مالی
۲. کنترل ردیفهای ابلاغی و اختصاصی
۳. نظارت بر ثبت اسناد و تنظیم سرفصل ها و کد گزارش آن
۴. کنترل مغایرت بانکی و پیگیری ارقام باز
۵. پیگیری تسویه حساب و تنخواه واحدها
۶. کنترل و پیگیری تخصیص های صادره با ثبت ها در اداره اعتبارات و دفترداری
۷. ارائه گزارشهای مالی به سازمان ذیربط
۸. تنظیم و ایجاد کدینگ حساب
۹. تهیه و تنظیم، گزارش های تفریغ و عملکرد بودجه هر سال
۱۰. تنظیم و نگهداری حسابهای دانشگاه
۱۱. نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل
۱۲. تهیه و تنظیم آمارمربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات
۱۳. تهیه گزارشات کلیه بدهی های موجود در دانشگاه(اعم از پژوهشی، عمرانی و هزینه ای)
۱۴. پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت وصول بدهی ها
۱۵. ارائه گزارش به دستگاه های نظارتی همچون وزارت امور اقتصادی ودارایی، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور
۱۶. تهیه و تنظیم گزارش های درون سازمانی و مدیریت

۱۷. تهیه دستور عمل های حسابداری مورد نیاز براساس نظام حسابداری بخش عمومی
۱۸. بررسی حساب های بانکی از طریق تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی در مقاطع زمانی مشخص



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5306 بار   |   دفعات چاپ: 488 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر